اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

ایلان ماسک قصد دارد تیتر را از لینک‌ مقالات خبری پلتفرم X حذف کند

  • کد خبر: ۱۸۰۵۲۳
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
ایلان ماسک قصد دارد تیتر را از لینک‌ مقالات خبری پلتفرم X حذف کند
ایلان ماسک می‌خواهد در نحوه ظاهرشدن لینک‌های خبری در پلتفرم رسانه اجتماعی X، که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، انجام دهد. این اقدام او به طور بالقوه می‌تواند توانایی ناشران اخبار برای جذب مخاطب را تضعیف کند.

گزارش شهرآرانیوز - ایلان ماسک اواخر روز دوشنبه در پستی اعلام کرد که X قصد دارد عنوان و متن را از لینک‌های خبری حذف کند و فقط تصویر اصلی را حفظ کند.

این حرکت احتمالاً تلاشی برای ترغیب کاربران به صرف زمان بیشتر در X و مجبورکردن آن‌ها به خرید سرویس اشتراکی برای دیدن جزئیات بیشتر است.

در حال حاضر لینک خبری در فید کاربران به صورت «کارت» (همراه با یک تصویر، آدرس منبع و یک عنوان خلاصه‌شده) به نمایش در می‌آید. چنین بسته‌بندی‌ای به جلب کلیک‌ها کمک می‌کند و به ناشران کمک می‌کند تا خوانندگان را جذب کنند.

تغییر جدید به این معنی است که هر کاربری که لینکی را در X به اشتراک می‌گذارد - از کاربران عمومی گرفته تا ناشران - باید متن خود را به‌صورت دستی در کنار لینک‌ها اضافه کند. در غیر این صورت توییت فقط یک تصویر را نمایش می‌دهد. همچنان کلیک روی تصویر کاربر را به مقاله کامل در وب‌سایت ناشر می‌رساند، اما این تغییر می‌تواند پیامد‌های منفی زیادی برای ناشران داشته باشد.

به گفته یک منبع آگاه، این تغییر را مستقیماً خود ایلان ماسک اعمال کرده و به نظر می‌رسد هدف اصلی او کاهش ارتفاع توییت‌ها باشد. به این شکل پست‌های بیشتری در فید کاربران نمایش داده می‌شود.

زمانی که کاربر در فیدش با لینک یک مقاله (که در زبان توییتر «کارت» نامیده می‌شود) مواجه می‌شود، این مقاله شامل چندین عنصر بصری است: یک تصویر، یک عنوان کوتاه و یک توضیح مختصر از مقاله. همان‌طور که در مستندات توسعه‌دهنده X ذکر شده است، انواع مختلفی از «کارت‌ها» وجود دارد که مقالات خبری در دسته‌بندی «خلاصه با تصویر بزرگ» قرار می‌گیرند.

فرمت Cards سال‌ها پیش توسعه یافت، زمانی که توییت‌ها به ۱۴۰ کاراکتر محدود می‌شدند. از آنجاکه متن داخل کارت در محدودیت کاراکتر توییت حساب نمی‌شود، این قالب راهی حیاتی برای اشتراک‌گذاری محتوا در توییتر بدون تجاوز از محدودیت کاراکتر بود.

چون سرفصل‌ها و سایر متن‌ها در کارت‌ها برای تناسب با قالب خلاصه می‌شوند، تیتر‌ها اغلب ساده هستند. با حذف تمام محتوا به جز تصویر، هدف X این است که افراد مجبور به نوشتن یک پست جذاب‌تر شوند.

نسخه پولی توییتر به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌هایی حاوی ۲۵۰۰۰ کاراکتر بنویسند. در این نسخه فضای بیشتری برای شرکت‌های رسانه‌ای، تبلیغ‌کنندگان و روزنامه‌نگاران وجود دارد تا چیز‌های بیشتری را درباره یک مقاله ارائه کنند.

روز دوشنبه، ماسک در یک پست نوشت: روزنامه‌نگارانی که خواهان «آزادی بیشتر در نوشتن و درآمد بیشتر» هستند، باید مطالبشان را مستقیماً در این پلتفرم منتشر کنند!

به نظر می‌رسد درخواست برای پست‌های طولانی‌تر با هدف فشرده‌کردن توییت‌ها در فید مغایرت دارد، اما ماسک سابقه مدیریت توییتر با حرکات غیرقابل درک و اغلب به ظاهر متناقض را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->